Sidor

tisdag 7 april 2015

HCS #5 LO - 1 år

BINGO!! Den femte utmaningen under pysselhelgen med High Coast Scrap var en bingobricka och som alltid blir jag så inspirerad av bingobrickor, men oftast vill jag helst göra alla rader istället för en :). Ju större utmaning, desto roligare tycker jag. Tyvärr missade jag två små rutor och då föll hela 5 rader bort, men jag kunde för mitt liv inte få ihop röda blommor med lila och gul och påsk. En av medlemmarna kom senare fram till mig och undrade varför jag skrivit så många siffror (man skulle markera med vilken rad man använt) och tydligen var det svårt att förstå att jag använt flera rader så jag ändrade från 7 olika rader till bara en. Det var visst rätt gjort för faktiskt så blev jag framröstad som vinnare i utmaningen :). Bilderna är från Elliott och Nelias första födelsedag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar