Sidor

lördag 3 september 2011

ABC-crop på My Sketch World

På My Sketch World har de just nu en ABC-crop som verkligen verkar intressant, men eftersom man inte får blanda med andra tävlingar och priserna inte var så där överväldigande så gör jag hellre de svenska tävlingar jag hittar. En ABC-crop är en riktig utmaning där de varje dag lägger ut en bokstav varje dag, och man ska göra ett alster med det krav som bokstaven innehåller. Efter en tredjedel av alfabetet ska man ha skickat in 5 alster för att vara med i dragning och totalt ska man delta i 15 st för att kunna ha chans att vinna det stora priset. Som sagt så tänker jag inte delta i tävlingen men tänker ändå utmana mig själv att göra utmaningarna för min egen skull. Jag tänker följa de utmaningar My Sketch World och lägga till det till de alster jag gör (som sagt utom tävlan), och göra den första tredjedelen innan jag går vidare till nästa etc. Den del jag inte tänker följa är att göra ett kort där de har enbart kort, utan gör det jag känner för. Vi får välan se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar