Sidor

torsdag 31 mars 2011

so super Sweet

Alicia är tjej ändå ut i fingerspetsarna och har varje dag på sig klänning och oftast även ett halsband. Eftersom hon håller på att spara ut sin lugg så har hon nuförtiden även alltid ett diadem på sig, men har kommit på att halsband med gummiband i även det passar som hårband, så på den här bilden så super söt som har ett halsband som hårband, ett halsband runt halsen och ett armband uppe på armen där det tydligen passar bättre att ha det. LOn är en scraplift från månadens tävling hos Scraphuset där man ska lifta en LO som söta Helena gjort av sin dotter. Jag har tagit efter rätt mycket (som jag brukar när jag har en skiss eller en scrapliftutmaning), såsom de mjuka färgerna (även om jag livat upp min bild med lite cerise också) och fotot och bakgrundspapprenas placering. Det enda jag önskar att jag gjort annorlunda är att jag skulle ha velat flytta ner alltihopa några centimeter för att vara riktigt nöjd, men eftersom lim sitter rätt hårt så får det vara som det är ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar