Sidor

fredag 25 mars 2011

Julfina




Scrap o Hobby har en tävling som går ut idag som jag faktiskt gjorde för ett par dagar sen men inte haft tid/orkat blogga än. Tävlingen var att följa ett recept med diverse ingredienser och följa varje steg för att få ett mumsigt alster. Bland ingredienserna fanns att man skulle ha med något som man vanligtvis inte använder i scrapbooking och jag måste säga att jag lyckades rätt bra att hitta min grej. Jag tog stålull eller vad-det-nu-heter och använde som julglitter i ena hörnet av kortet. Och självklart eftersom solen håller på att gå ner så blev bilden verkligen skitkass. Testade att ljusa upp den lite i Microsoft Office Picture Manager eftersom det är det enda bildprogram jag har och det blev faktiskt lite bättre, men då försvinner ju färgen i pappren också. Ja, ja...

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag är hemskt lessen, men jag kan itne godkänna ditt bidrag... Du har tre stycken "stjärnor" under rubriken, en fotomatta, och distressat kanterna på LO:n. Visserligen vääääldigt fina ingredienser, men för många. Det är kreativt med stålullen, det gillar jag verkligen!

    Kom gärna med ett nytt bidrag till nästa tävling!

    MVH Miaa, Scrap o Hobby

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Mycket fint du har gjort.

    Nu är det bara 1 vecka kvar tills min candy går ut så håll utkik den 3/4 då vinnaren meddelas.
    Tycker det är jättekul att du vill vara med.
    Kramisar snojbi

    SvaraRadera