Sidor

lördag 5 mars 2011

Pysselmyran v. 9


Direkt när jag såg vad veckans utmaning hos Pysselmyran bestod i (vilket var att ha med en ficka på alstret) så visste jag vad jag ville göra. Så mitt första ljuskort blev till, och jag blev riktigt nöjd. Velade riktigt länge innan jag visste vad jag skulle dekorera med och i slutändan blev det inte så mycket alls. Några stämplar, några små blommor och en massa stickles. I fickan finns en tag man kan skriva sin grattishälsning på och ljusen som följer med kortet doftar Päronchampagne för att fira dagen. Det enda jag är missnöjd över är att det enligt "mallen" skulle rymmas 4 stycken värmeljus, men för mig så sticker ljusen ut lite på bägge sidorna.

Edit: Jag vann via lottdragning!! Blir nog lika glad även fast jag inte vann pga mitt alster!!

1 kommentar:

  1. En mycket fin ljuslåda!! Päronchampagne luktar gott!!
    Grattis till en lottad vinst i Pysselmyrans utamaning. Skicka din adress till sofia@pysselmyran.se
    så kommer din vinst hem till dig.
    Mvh Ingela Dt hos Pysselmyran

    SvaraRadera