Sidor

lördag 26 februari 2011

Pysselmyran v. 8


Den här veckan hos pysselmyran var utmaningen att scraplifta en jättefin LO. Den var rätt enkel, men det kan vara svårt att göra enkelt också. Direkt då jag såg den (barnen viskar en hemlis, men jag tyckte det såg ut som om det var en puss på kinden) så tänkte jag på korten Sari o jag på Alicia och Eddie tog till Alla hjärtans dag -08. Alicia pussar Eddie på kinden o han ser ut som om det är världens otäckaste grej. Iaf så har jag liftat ganska rakt av, med ganska lite färg och alla dekorationer på samma ställe. Istället för färgsplattarna fick jag använda lite bling-bling för jag har tydligen inget att splatta med, men jag tycker det funkar. Till att börja med var jag väldigt missnöjd över att min skrivare som håller på att ta slut färg i, skrev ut det kort jag ville ha svartvitt, med nedre halvan rosa, vilket gjorde att jag inte kunde göra kortet runt inuti blomman som originalLOn. Men faktiskt så tycker jag att det blev riktigt fint att ha kvar det rektangulära kortet under blomman. Det blev lite mer effektfullt på något sätt. Bilden blev jättemörk som alla mina foton, men vi får se om jag kanske kan få till en ljusare sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar