Sidor

lördag 12 februari 2011

Påse igen



Kände mig pysselsugen igen så jag surfade runt på lite olika tävlingar för att få lite press och hittade en riktigt rolig utmaning hos Pysselmyran där man skulle använda spets. Jag har använt band i LOs förut men aldrig någon spets, men kom på att jag hade en liggande som jag fått i något paket. Eftersom det var så skoj att göra en påse häromdagen så fick det bli en till. Lite extra surfande för inspiration gjorde att jag hittade precis det jag sökte, och att jag på samma gång kunde jag vara med i tävlingen på Saras pysselvrå, där man just skulle inspireras av en väldigt färgglad bild. Sagt och gjort så slog jag två flugor i en smäll, och jag kommer nog att våga använda spets nån fler gång för jag tycker att ramen runt stämpeln blev riktigt fin.

1 kommentar:

  1. Jättefin påse! Tack för att du ville vara med i min tävling! :)
    / Sara

    SvaraRadera