Sidor

lördag 12 februari 2011

Nyfödd


Sökte runt på Internet efter inspiration och hamnade rätt snabbt på forumet Svensk Scrapbooking och blev självklart medlem. Kikade runt och upptäckte hur många tävlingar som finns ute på Internet. Jag gillar tävlingar för man får lite tvång på sig då, annars kan jag lätt tendera att låta allt bara ligga o bero till en annan dag. Här kommer mitt bidrag till tävlingen på Designat bloggen där man skulle följa en skiss. Jag gillar skisser och följer dem oftast ganska rätt upp och ner och så även denna gång. Bilden tog jag då Alicia var precis 2 veckor gammal och Tommy var tvungen att börja jobba igen. Eftersom hon varit lite gul när hon kom, så ville sköterskorna att vi skulle sitta i solljus så mycket som möjligt och det var precis det vi gjorde här. Alicia sovde sött i solen och ser nästan bedjande ut, jag verkligen älskar den här bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar