Sidor

söndag 1 september 2013

Russinhänder

Min fina killes russinhänder fick bli inlägg nummer åtta under min sommar hos Creativica.

"Så var det redan torsdag igen och min tur att visa er vad jag gjort under veckan. Vår sista sommarlovs- och semestervecka börjar närma sig sitt slut och under den har det blivit en hel massa sköna dagar med sol och bad. Min 4-åring har väldigt lätt att få russinfingrar men efter en hel dag i vattnet så blev det russinhänder :) . Och då måste mamman vara snabbt framme med kameran innan de hunnit bli normala igen.
Jag startade med ett craft cardstock där jag svärtade kanterna och använde en stencil jag hade hemma för att få fram hönsnätsmönstret. För ovanlighetens skull så använde jag mig bara av två ynka papper den här gången, Prima, Divine Collection – Canzone och Maja Design, Vintage Spring Basics – 1st of March. Självklart blev det svärtade kanter även där med min svarta Mementodyna. De enda dekorationerna blev en blomma hemifrån, cherry blossoms från butiken, ett band och några canvas tags som jag klippte till. Titeln är gjord med dessa bokstäver. Det var allt för mig för den här gången, vi ses igen nästa torsdag!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar