Sidor

söndag 1 september 2013

Lycklig med fiskelycka

Inlägg nummer sju av mitt gästande hos Creativica.

"Idag firar jag och maken treårig bröllopsdag och det firade han med att åka till fjälls för att fiska med sin far och syster. Dom for vid nio imorse och för att fira lite själv så tog jag och gjorde en LO om honom. Som omväxling startade jag inte med ett vitt cardstock utan har använt mig av baksidan på Prima – Rosebud. Övriga papper är grönt och blått cardstock, Maja Design – Marzipanbakelse. 6th of April, 5th of April och Days to remember. Alla papper är svärtade med en svart Mementodyna och med hjälp av den har jag även använt en stencil som jag hade hemma. Underst hittar man cheese cloth och även ett par bitar washitejp. Eftersom maken älskar att fiska så passade You Do’s stämplar om Svensk sommar perfekt. Även delar av titeln kommer det stämpelkitet och de mörkblå bokstäverna hittar ni i butiken. Så nu hoppas jag bara att de får fiskelycka så han inte missar vår bröllopsdag i onödan :) ."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar