Sidor

torsdag 27 oktober 2011

Sweet child of mine



Vilken himla massa inlägg det blir ikväll, men vad gör väl det? Den här LOn är skapad till Kitutmaningen vi hade förra helgen med High Coast Scrap. Vid anmälan kunde man även beställa ett kit man fick vid ankomst och en av utmaningarna under lördagen bestod i att bara använda grejer från kitet plus färg, lim etc. Jag var den enda som hade någon extra färg (dvs lila) med på mitt alster så jag tyckte att min LO stod ut lite och kanske hade en chans, men nej, ingen vinst där inte. Jag kanske ska förklara också att alla pysslare fick rösta i de olika utmaningarna i olika grupper. Förut röstade man i alla utmaningar men nu har det gjort det så smart med grupper så att alla bara röstar i en utmaning. Men varje utmaning har även ett utlottningspris för de som deltog.

Allt material kommer från kitet. Jag har bara lagt till akrylfärg, distress stain i bakgrunden och mist på de stora blommorna. T.o.m det fina alfabetet fanns i kitet. Väl värt 150:-!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar