Sidor

torsdag 13 oktober 2011

Svart-vit-silver

När Roxstamps släppte sin utmaning om att göra ett alster i svart-vit-silver där man var tvungen att ha en stämpel och en charm från Roxstamps på alstret så blev jag intresserad och kikade in i webshopen. Där hade de hemskt mycket fint och självklart blev det lite shopping. Sen att jag hade otur och att de charm jag ville ha inte fanns och att jag var tvungen att beställa en gång till gjorde ju faktiskt inte så mycket ;). Som oftast nu för tiden blev det en till tändsticksask. Jag har just upptäckt hur snyggt det är med embossing (tack vare att jag äntligen fått tag i en embossingfön till mina embossingpulver), så mitt stämpelmotiv blev helt enkelt embossat i vitt. Blommorna är vanliga tråkiga platta pappersblommor som jag kladdat ner med gesso och sedan torkat tills de bubblade med embossingfönen och sedan sprayat med glimmer mist i svart.

Länk

2 kommentarer:

  1. Mycket sobert och vackert! Tack för ditt bidrag!
    Nina, DT- ROX Stamps :-)

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert bidrag, stor chans att vinna :)
    Tack för bidraget.
    Isadory, DT-ROX Stamps

    SvaraRadera