Sidor

fredag 5 augusti 2011

Mitt första pyramidkort

I juli hade Pysseltagen en riktigt rolig tävling. Man fick köpa ett kit i bruna och vita nyanser och för att delta i tävlingen skulle man göra ett alster men någonting av varje del från kitet. Och det var inte lite grejer heller, se paketet här. Eftersom det var så mycket olika detaljer som skulle vara med så beslutade jag mig för att göra mitt första pyramidkort (tack snälla Cri-kee för beskrivningen) för att ha många sidor att dekorera. Det jag störde mig mest på med kitet var att det var både bruna och silver metalldekorationer och jag gillar av nån anledning inte att blanda dessa tillsammans. P.g.a detta gjorde jag en brunare och "tråkigare" utsida för att sedan spraka av lila och silver när man öppnade det.



I mitten av insidan ska det förstås finnas en liten present (och känner jag mig själv rätt kommer jag att vänta med att använda pyramiden tills jag ska ge bort något i lila eller silver :D).




Allt som allt är jag rätt nöjd med pyramidkortet som blev inskickat till Pysseltagen med bara 10 minuter till godo. Men om det kommer att bli några fler, det vet jag inte, för det blir ju på samma gång väääldigt många sidor att dekorera.

1 kommentar: