Sidor

tisdag 14 juni 2011

So happy together

Jag köpte ett kit från Scrap-Perra för att kunna vara med i de 12 sommartävlingar de ska ha. De fyra första släpptes 7 juni, sen kommer 4 till vid midsommar och sedan de 4 sista den 10 juli. Till varje tävling ska man använda minst två mönstrade papper och någon dekoration från kitet. Här kommer mitt första bidrag som är till tävling nr 3 där det gäller att använda endast 2 färger (svart och vitt får förekomma i liten skala också). Som bakgrund har jag använt Bobunnys Gabrielle - Stripes. Från kitet har jag även använt Bobunnys Gabrielle - Cameo och Pink Paislees - Love Blooms och - Picture Perfect. Från dekorationerna har jag använt Chipboardbokstäver i titeln och några bruna halvpärlor i blommorna.


1 kommentar:

  1. Vilken urläcker färgkombination, gillar LO:n skarpt !

    SvaraRadera