Sidor

lördag 11 november 2017

You & Me

Den 16 september hade vi pysselträff med min förening High Coast Scrap igen. En heldag full med pyssel, god mat och en massa surr. Fem utmaningar fanns även för att få igång vår inspiration.

Den fjärde utmaningen handlade om att skapa ett kort i en annorlunda form. Jag skapade ett grattiskort till min pappa och glömde såklart att ta en bild innan jag gav bort kortet. Det var ett runt stafflikort med både älg, gevär och sikte på sig. Perfekt till en älgjägare :)

Den femte och sista utmaningen var en bingo där jag helt enkelt valde den för mig lättaste raden. 3 mönstrade papper - Band - 2 foton.
Jag är verkligen inte något fan av band men lyckades få dit en liten rosett i ett hörn. Ibland är det tur att man råkar skriva ut foton två gånger, då går det att använda såhär istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar