Sidor

lördag 11 november 2017

Twins

Bloggen har legat tyst alldeles för länge nu. Pysselsuget har varit som bortblåst men jag har skapat någon gång här och där och på två pysselträffar. Här kommer därför att bli uppdaterat väldigt mycket som legat obloggat.

Den 7 maj var det den Internationella Scrapbooking Dagen och Hip Kit Club hade utmaningar hela dagen som alla fick vara med i. Även om jag inte längre prenumererar på kitet (saknar!) så följer jag Hip Kit Club på Facebook och kände att jag ville ha lite utmaningar att bita i.

Den första utmaningen var att skapa ett alster med en handklippt titel. Jag funderade länge på hur jag skulle göra eftersom jag verkligen inte är särskilt bra på att handklippa något, men det fick bli ett ord med rätt lätta bokstäver och en färgsprakande LO gjord av ett av de äldre Hip Kiten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar