Sidor

lördag 11 november 2017

Syskon

Sista helgen i oktober var det återigen dags för helgpyssel med min fina förening HighCoastScrap. Den tjugonde träffen i ordningen och jag var som ordförande med och planerade för träffen. Under träffen fanns 8 utmaningar under lördagen och 5 utmaningar under söndagen där en utmaning varje dag var där man kunde lämna in valfritt alster som man skapat under helgen.

Den första utmaningen är varje gång en kitutmaning. Kitet kan man beställa vid anmälan och kostar 150:- Jag och syrran startar alltid med denna utmaning för att man ska kunna lägga undan resterna av kitet sedan. Den här gången var kitet inte riktigt i min smak men jag lyckades skapa en LO som jag verkligen gillar. Det verkar som fler än jag gillade den eftersom jag blev framröstad som tvåa i utmaningen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar