Sidor

torsdag 23 november 2017

Smile!

Maja Designs moodboard-utmaning kommer ut i början av varje månad och varje månad tänker jag att jag vill göra ett alster dit. Men allt som oftast kommer livet emellan och jag glömmer bort eller hinner inte. Ikväll kom jag på att det är ju sista dagen att delta så jag skyndade mig och hann faktiskt med ett alster.
Eftersom månadens färger inne hos Words & Paintery gick väl ihop med Majas moodboard så är min LO mitt bidrag dit också. 

LOn är ett par julfoton på min minsta son som när han som liten blev ombedd att le, gjorde den här tokiga grimasen istället.




6 kommentarer:

  1. Such a very pretty layout, Thank you so much for sharing your Art with us over at Words & Paintery!

    SvaraRadera
  2. Beautiful layout! Thanks for joining Words&Paintery challenge

    SvaraRadera
  3. Such a beautiful layout! Love the photos on it. Thanks for playing with us at Words & Paintery.

    SvaraRadera
  4. Smile, smile, smile! Great layout!Thanks for joining us from Words & Paintery!

    SvaraRadera
  5. Lovely lo....Thanks for playng with us at Words & Paintery Blog!!

    SvaraRadera
  6. So lovely photos! And page is awesome! Thanks for playing with us at Words & Paintery.

    SvaraRadera