Sidor

fredag 29 mars 2013

Vår


Jag hade turen att vinna en utmaning i oktober och vinsten var ett paket med julpapper. Jag hörde inget om att jag vunnit förrän efter nyår (de hade glömt helt enkelt) och fick då ett nytt paket och om jag ville fick jag gästa Creativica för en månad. Självklart ville jag det och här kommer halva det första inlägg jag gjorde nu i mars. 

"Jag gissar att ni precis som jag just nu längtar efter våren och eftersom årstiderna är ett av Creativicas teman nu i mars så valde jag att göra några vår-alster till mitt allra första inlägg som gäst-DT. I paketet jag fick fann jag massor av papper och dekorationer som passade perfekt för detta.
För att ta upp färgerna i pappren startade jag min LO med tre stenciler i tre olika färger. Papper i lager på lager hittar man ofta på mina LOs och så blev det även denna gång. På detta lade jag till en stor blomma ur mina egna gömmor och sedan de vackra cherry blossoms jag fått i mitt paket. I Creativicas mars-utmaning ska man använda årstiderna, handsy, ha med minst fem knappar plus en annan valfri sak ur syskrinet och därför la jag även till knappar, en bit av ett gammalt måttband och handsydde tråden som vimplarna sitter i. Lite bling och den fina fågelbur-charmen fick bli pricken över i."

1 kommentar: