Sidor

söndag 3 mars 2013

Söta kusiner

Nu i helgen har det varit scrapmässa i Karlstad och inne på Svenskscrapbooking.se har snälla Pojjo ordnat en utmaning för oss som inte kunde/ville/fick fara till Karlstad. Utmaningen går ut på att skapa ett alster i svart-vitt + en färg till. Ni som följt mig ett tag vet nog att det är en av mina favoritgrejer att göra och självklart var jag tvungen att göra ett bidrag. Nåt annat jag gillar är ju att ha papper i lager på lager och faktiskt så är det månadens utmaning på ScrappaLoss. Passade ju perfekt! Så här blev min LO på min dotter och hennes kusin.


1 kommentar:

  1. Wow, denne var skikkelig lekker. Likte hvordan du har fått til lag på lag, men allikevel alt i en cluster. Og hvordan du har bygget opp fargen er bare helt hærlig.
    Takk for at du deltar hos oss i ScrappaLoss!

    SvaraRadera