Sidor

tisdag 8 maj 2012

My Girl

Så då var det dags för mig att få gästa Scrapgalen under en månad. Det känns otroligt skoj och det är nästan så att jag önskar att majvädret blir lika nyckfullt som i april så att man kan sitta inne och pyssla utan dåligt samvete.
 I mitt paket fick jag en hel massa papper från Lilybee Design ur serien Victoria Park. Massa härliga färger som jag verkligen tyckte om. Eftersom jag inte riktigt kunde välja vilket jag skulle börja med så tog jag en hel hög av dem och gjorde... ja, en hög helt enkelt.





Eftersom jag har fått lite dille på att strö ut knappar så blev några chipboardknappar strödda med lite andra små chipboards.




 Materiallista-Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrat papper: Lilybee Design Victoria Park Grand Theatre, Raspberry, Richmond Row, Wortley Village, Covent Garden, Grass 
Dekorationer: Prima Tascha caramel, Prima Velvet Rainbow - Brights**, Vintage**, Pastel**. Doily*, Chipboards*

* Privat
** Tillfälligt slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar