Sidor

måndag 25 april 2011

Min goding



Jag har länge planerat att jag skulle använda de fina fjädrarna jag fick i en blogcandy till Pysslotekets fjäderfestival, men så hann jag inte göra något bidrag dit, och de har dragit i mig för de är ju så fina men nu har det iaf blivit använda. Jag har slagit ihop utmaning 6 på Mollys CC där man ska följa en skiss och med Creativicas tävling på Scrappiz CC där man ska följa en tekniklista. Listan lyder:
1. Spreja med mist och en mask - Jag gjorde egen silvermist, men tyvärr satt inte masken så bra så jag var tvungen att måla tillbaka lite av formen med vit akrylfärg som nu ser lite grå ut så tittar man noga på den vita masken i övre vänstra hörnet så kan man se att det är två nyanser på den.
2. Sy eller brodera - Jag sydde två varv med raksöm runt hela kanten. Är riktigt nöjd att jag rundade hörnen.
3. Använd minst 3 egengjorda dekorationer - De tre svarta blommorna har jag gjort själv. De två mindre är utstansade med en ek-success punch med en brad igenom och den nedersta är crepepapper som jag klippt som en cirkel i flera lager och mojsat till.
4. Stämpla direkt på din layout - De två swirlarna i övre vänstra hörnet.

Allt som allt är jag riktigt nöjd med denna LO. Det blev så fint med silver/grå, svart och turkos. Och så är ju Mille så fin på bilden också!

3 kommentarer:

  1. Jättefint! Både bild och layout!

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Blommorna och stämpeln är din. Maila mig din adress till c_annica@hotmail.com så får du kontonummer.


    Hälsningar,
    Annica

    SvaraRadera
  3. Tjoho! Glömde ju be dig om din adress, så jag kan skicka din vinst! Maila mig på amr_jkpg@hotmail.com

    Kram Lindha

    SvaraRadera