Sidor

lördag 9 april 2011

Mimi & Titi




Min son Mille är eg. den enda i familjen som riktigt älskar vår katt Kisse och det visar han genom att i tid och otid lägga sig rakt över honom. Katten som när han var mindre var lite ilsk av sig har iaf. alltid gått med på denna behandling. Mille kallar sig själv för mimi och Kisse heter för honom titi och jag ville att detta skulle kommas ihåg i hans framtida album och har skrivit en tag bakom kortet där detta står. Jag gör väldigt sällan blå LOs så det här var riktigt skoj. Jag hade lite problem att hitta ett alfabet där jag hade tillräckligt många i:n kvar och det enda jag hade var brunt (jag ville inte ha brunt) så då tog jag en blå metallic stämpeldyna och färgade in bokstäverna som blev jättefina, men färgen ville inte sitta kvar så jag la på ett lager glossy accents för att det skulle fastna. Vad som hände var att bokstäverna ser krackelerade ut med det bruna som tittar fram och jag tycker det blev super!


Nåt annat jag blev rätt nöjd med är blommorna som jag aaalltid har problem med hur jag ska sätta ut.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Vilken härlig layout du har gjort ! Gillar hur du har trätt in ett band i spetsen -jättesnyggt! Tack för att du ville vara med i min lilla tävling med ditt fina bidrag.
    Ha en härlig helg,
    kram Karin.

    SvaraRadera