Sidor

tisdag 20 september 2016

Nelia

Terminens första cirkel är sluten på Veckans skiss och det är återigen jag som ska inspirera med en skiss. Själv kan jag inte riktigt förstå hur jag tänkte när jag skapade den här skissen eftersom jag verkligen inte gillar att skapa med cirklar. Kanske ville utmana mig själv också och nog var det en utmaning som hette duga alltid, men jag hoppas att ni gillar utmaningar lika mycket som mig och gör ett litet bidrag!

Jag hade sådan tur när jag skulle skapa min layout. Jag satt jag på en träff med min pysselförening HighCoastScrap och bad mina bordsgrannar om råd hur jag skulle skapa cirklar. Då var det någon som hade denna fina cirkeldie som blev helt perfekt till ändamålet. I övrigt har jag följt skissen väl.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar