Sidor

onsdag 19 augusti 2015

Twins

Månadens utmaning hos Cili in Papers var en riktig utmaning. Man skulle ha en handgjord titel och ha med sitt favoritord/mening. Jag har ingen riktigt favoritmening, men det som kommer närmast är Hakuna Matata, som betyder ungefär "Inga bekymmer". Nåt alla som sett Lejonkungen säkert redan vet :). Jag gillar det därför att jag alltid försöker vara positiv, så till den grad att jag om det händer något tråkigt skjuter det ifrån mig och försöker att inte tänka på det. Fotot är från det ultraljud då vi fick veta att vårt lilla "hoppsan" faktiskt var två stycken "hoppsan". Istället för att oroa sig för hur det skulle bli när vi gick ifrån att vara fyra i familjen till sex stycken så bestämde vi oss för att ta dagen som den kom, Hakuna Matata helt enkelt :) Det syns lite dåligt men det står skrivet till höger om fotot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar