Sidor

torsdag 14 juni 2012

Min pappa har gift sig!

Det är så skoj att min pappa har gift om sig. Han har varit tillsammans med en kvinna i över tio år och nu när de för första gången NÅGONSIN skulle fara utomlands (de var nästan ledsna när det var resor de vann från bingolotto :) ), så överraskade de oss alla med att skicka ett mms med att semestern istället skulle bli en bröllopsresa. Eftersom jag också råkar jobba på samma avdelning som min "bonusmamma" så blev det ihopsamlande från arbetskamraterna till en liten bröllopspresent, och självklart erbjöd jag mig att göra ett kort ifrån oss alla. Jag gillar ju skisser och valde att tolka en skiss från Papperssvalan till mitt kort. Jag använde den nya serien från Maja Design som är helt underbara alltihop, jag är så glad att jag köpte hela serien!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar