Sidor

onsdag 25 april 2012

Med kåpor på

Det bästa med att vara sjuk, tillräckligt sjuk för att inte kunna jobba, men tillräckligt frisk för att pyssla lite är ju just att man hinner pyssla en stund på dagtid när inte barnen är hemma. Igår hann jag med två LO och en skylt till jobbet, och här kommer LO #2, som är mitt bidrag till Pappersbiten där aprilutmaningen går ut på att följa ett recept som var följande:

1 cardstock som bas
3 mönstrade papper
1 band, spets, tejp eller washi
1 journalingruta
3 dekorationer
1 titel/korttext

För layout gäller fritt antal foton och ev. fotomatta/ -or

Jag tror att det är rätt lätt att se vad som är vad på min LO förutom att jag valde att ta miststänk som min tredje dekoration. 


1 kommentar:

  1. Vilken superhärlig layout!
    Tack för att du vill vara med i min bloggcandy!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera