Sidor

söndag 25 mars 2012

Uppdrag bröllop - Scrapdraken CC #10

Det här blir mitt sista bidrag till Scrapdrakens CC och det var till utmaningen där man skulle inspireras av en annons från Comhem. Jag valde en bild på en annan konstig tant, dvs jag själv, och tog upp några av färgerna i annonsen, rosa, grönt och vitt. Det syrran kände sig mest nöjd med från hela pysselhelgen var att hon kom på titeln till denna LO. Jag har länge, länge funderat på nåt bra att skriva till det lite lustiga kort på mig själv när jag står och drar upp bröllopsklänningen och detta blev så klockrent. Utmaning #typ 10? var att använda en vintertag (skulle gå i mestadels vitt, ha med något utstansat med dies och en brad) på alstret. Jag fick därför ragga till mig en cuttlebug för att testa den swirldie som jag köpt på förköp av en av butikerna på plats under helgen, när jag lämnat min egen sproilans cuttlebug hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar