Sidor

fredag 17 februari 2012

Mille - Scrapgalen cybercrop #6

Scrapgalen har en cybercrop som börjar idag och självklart vill jag vara med. Allt som allt har de 9 riktigt roliga utmaningar som man har tills den 26e på sig att göra. En är för juniorer under 13 och två är för de som köpt ett utmaningskit. Jag fick tag i ett kit och är jätteglad att jag det var det här kitet jag fick eftersom det verkligen var superfint. Visst var det andra det också, men det var inte riktigt mina färger. Utmaningen gick ut på att man skulle använda något av allt i kitet. Minst en av varje blomma, minst en bit av varje papper etc. Det enda man fick lägga till var alfabet, klistrigt och alla möjliga sorters färg. Jag har kladdat med mist, distress stain, distressdyna och promarker. Så här blev mitt bidrag.

Edit: Jag blir såååå lycklig!!! Det här var verkligen den tävling jag ville vinna eftersom priset var att få vara gäst-DT under maj. Och jag vann!!! Helt otroligt för det var många fina bidrag med.

2 kommentarer: