Sidor

tisdag 26 juli 2011

Live Life to the Fullest

Deltävling nr 7 hos Scrap-Perra bestod i att följa ett "recept" som lyder:

3 st foton/eller motiv
1 nypa dekoration
Bakas in med valfria papper
Toppas med blommor och bling
Vid tycke kan en stänk färg läggas till som extra krydda

Jag tror jag fått med allt, iaf om man räknar distressdyna och pro marker som ett stänk färg. Det syns kanske lite dåligt vad som står på tagen men där står: "Tänk att du en gång i tiden var glad och nöjd bara över att få vara med i vagnen."

De papper jag använt från kitet är: Pion - Minnenas Atelje - Anemon som jag målat ljust blå och och baksidan på samma papper (eller är det baksidan tro) som jag målat ljust brun och använt som tag. Av dekorationerna har jag använt ordet LIFE och de bruna halvpärlorna i hörnet.

1 kommentar: