Sidor

måndag 30 maj 2011

Babymassage



Magdas scrapfebertävling #4 var en riktigt klurig en, eftersom man skulle ha med 7 helt olika färger (inte olika nyanser av en färg) och att de måste täcka minst 7 cm åt något håll. Jag som oftast inte har med så många olika färger var helt klart utmanad. Som tur var hittade jag ett papper med 5 eller 6 (beroende på om man räknar ljusblå och turkos som två olika färger). Sen var det bara (eller ja, inte bara...) att lägga till svart och vitt så hade jag mina färger. Men oj, så svårt det var att få till så att jag kunde känna mig någorlunda nöjd. Känner mig fortfarande inte klar med den men eftersom hela kvällen imorgon kommer att ägnas åt Vårruset så blir det inget pyssel då och sista inlämning är 23.59 imorgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar